Tento reklamačný poriadok vydáva spoločnosť PRINCE real s.r.o., Doležalova 3424/15C, 821 04 Bratislava, Ružinov, IČO: 53 133 455 (ďalej len „PRINCE real“) v zmysle zákona č.250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa.

Reklamačný poriadok upravuje podmienky a postup pri uplatňovaní reklamácií služieb poskytovaných spoločnosťou PRINCE real, ako aj vzájomné práva a povinnosti spoločnosti PRINCE real a klienta v rámci reklamačného konania. Každý klient (ďalej len „spotrebiteľ“) má právo v prípade nespokojnosti so službami uplatniť v spoločnosti PRINCE real reklamáciu poskytnutej služby.

Spotrebiteľ môže uplatniť reklamáciu na adrese sídla, písomne na adresu: PRINCE real s.r.o., Doležalova 3424/15C, 821 04 Bratislava, alebo elektronicky na e-mailovú adresu: info@princereality.sk

Reklamáciou sa rozumie uplatnenie nároku spotrebiteľa na preverenie správnosti, kvality alebo rozsahu poskytovanej služby a/alebo uplatnenie zodpovednosti za vady služieb PRINCE real. Za reklamáciu sa nepovažuje sťažnosť spotrebiteľa, ktorá súvisí s neplnením alebo vadným plnením povinností tretej osoby, podnet spotrebiteľa na zlepšenie služieb PRINCE real alebo iná žiadosť, ktorej predmetom nie sú služby alebo činnosť PRINCE real.

Spotrebiteľ je povinný k reklamácií priložiť všetky dokumenty a dôkazy, ktoré preukazujú jeho tvrdenia. PRINCE real následne vybaví reklamáciu bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 kalendárnych dní odo dňa uplatnenia reklamácie.

Spoločnosť PRINCE real môže reklamáciu uznať za oprávnenú alebo neoprávnenú. V prípade, že spoločnosť PRINCE real uzná reklamáciu za oprávnenú, vykoná všetky potrebné úkony smerujúce k odstráneniu nežiaduceho stavu. V prípade, že PRINCE real uzná
reklamáciu za neoprávnenú, spoločnosť PRINCE real reklamáciu zamietne.

Náklady súvisiace s vybavovaním reklamácie znáša spoločnosť PRINCE real. Týmto nie je dotknutý nárok spoločnosti PRINCE real na náhradu preukázateľne vynaložených nákladov súvisiacich s vybavovaním neoprávnenej reklamácie.

PRINCE real pri uplatnení reklamácie doručí potvrdenie o prijatí uplatnenej reklamácie spotrebiteľovi bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie. PRINCE real o vybavení reklamácie vydá písomný doklad najneskôr do 30
kalendárnych dní odo dňa uplatnenia reklamácie.

ALTERNATÍVNE RIEŠENIE SPOROV

Spotrebiteľ má právo, v prípade výhrad a nespokojnosti so spôsobom vybavenia jeho reklamácie, alebo, ak sa domnieva, že boli zo strany spoločnosti PRINCE real porušené jeho práva, obrátiť sa na spoločnosť PRINCE real so žiadosťou o nápravu (napr. e-mailom na adresu info@princereality.sk).

Ak spoločnosť PRINCE real odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 kalendárnych dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov podľa § 12 zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov.

Pre alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov je príslušným subjektom Slovenská obchodná inšpekcia. Návrh je možné podať na adrese: Slovenská obchodná inšpekcia, ústredný inšpektorát, Odbor pre medzinárodné vzťahy a alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov, Prievozská 32, p.p. 29, 827 99 Bratislava 27 alebo elektronicky: ars@soi.sk, adr@soi.sk. Ďalšie subjekty oprávnené na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov sú uvedené v on-line zozname subjektov:
http://www.economy.gov.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov

Spotrebiteľ môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie spotrebiteľského sporu využiť platformu na riešenie sporov on-line, dostupnej na adrese:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SK

Návrh na začatie alternatívneho riešenia spotrebiteľského sporu musí obsahovať:
a) identifikačné údaje spotrebiteľa (meno, priezvisko, adresa, e-mail, telefonický kontakt), ak ich má,
b) presné označenie spoločnosti PRINCE real,
c) úplný a zrozumiteľný opis rozhodujúcich skutočností,
d) označenie, čoho sa spotrebiteľ domáha,
e) dátum, kedy sa spotrebiteľ obrátil na spoločnosť PRINCE real so žiadosťou o nápravu a informáciu, že pokus o vyriešenie sporu priamo so spoločnosťou PRINCE real bol bezvýsledný,
f) vyhlásenie o tom, že vo veci nebol zaslaný rovnaký návrh inému subjektu alternatívneho riešenia sporov, nerozhodol vo veci súd alebo rozhodcovský súd, vo veci nebola uzavretá dohoda o mediácii, ani nebolo vo veci ukončené alternatívne riešenie sporu spôsobom podľa § 20 ods. 1 písm. a) až e) zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov.

Návrh na začatie alternatívneho riešenia spotrebiteľského sporu je dostupný on-line na adrese:
https://www.slov-lex.sk/pravne-predpisy/prilohy/SK/ZZ/2015/391/20160201_4545799-2.pdf

Reklamačný poriadok nadobúda platnosť a účinnosť dňom 1. 7. 2024.

Vzor reklamačný formulár nájdete TU

Osoba poverená vybavovať reklamácie:
Bc. Iveta Bielová,
tel: +421 948 091 222, +421 908 668 698
e-mail: info@princereality.sk